autodíly solex
Rainbow page separator

Podle úrovně služeb poznáte, jak si vás jako zákazníka váží!

Čtvrtek, 3. Duben 2014

V dnešní době si pečlivě vybíráme, kde a za co utratíme naše těžce vydělané peníze. Kromě kvality výrobku tak čím dál důležitější roli hrají i služby, které konkrétní produkt doprovází. Neochota či přezíravost vedou k tomu, že se na daného obchodníka již nikdy neobrátíme. Naopak vstřícný přístup i k těm nejmenším klientům nám pomáhá získat náskok před konkurencí. „I v našem oboru zjišťujeme, že vztah se zákazníky je nutné budovat a postupně si získávat jejich loajalitu. Rozhodli jsme se proto rozšířit služby, které běžně nabízíme firmám, i směrem k našim koncovým zákazníkům. Věříme, že takto nastavený koncept přinese oboustrannou spokojenost,“ vysvětluje Richard Kšír, majitel společnosti Autodíly SOLEX.

Stejné podmínky pro všechny

Nejen v prodeji autodílů je běžné, že velcí zákazníci mají výhodnější podmínky spolupráce. Společnost Autodíly SOLEX se od svého vzniku specializuje na prodej náhradních dílů k osobním automobilům a zásobuje prodejny a autoservisy po celé republice. Orientuje se na všechny typy osobních aut s důrazem na značku ŠKODA, významnou součástí její činnosti je také export a import. „Postupně jsme si však uvědomovali, že kromě tohoto globálního pohledu bychom se měli zaměřit i na zákazníky přímo v našem regionu, a proto jsme v roce 2010 otevřeli maloobchodní prodej všech náhradních dílů v centrálním skladě ve Škrlovicích,“ vysvětluje Richard Kšír.

Maloobchod je však specifickou půdou pro podnikání a mnohé strategie je zde nutné přizpůsobit konkrétním potřebám daných lidí. V případě společnosti Autodíly SOLEX je v regionálním měřítku problematické umístění skladu ve Škrlovicích, tedy na první pohled trochu z ruky. „Naším cílem je, aby všichni naši klienti bez rozdílu měli pocit, že je o ně postaráno na té nejvyšší úrovni. Z tohoto důvodu jsme do portfolia našich služeb zařadili rozvoz vybraných dílů všem zákazníkům tak, aby se nemuseli trápit dojížděním až k nám. Běžně poskytovanou velkoobchodní službu jsme, na rozdíl od naší konkurence, rozšířili na všechny naše zákazníky,“ doplňuje Kšír.

I ten nejmenší zákazník je náš pán

Úspěšný maloobchodní prodej je tak trochu alchymie a věda. Vztahy jsou v něm navazovány mnohdy osobně a i malé zaváhání ze strany obchodníka může zanechat trvalé následky v podobě poškození jména společnosti v rámci regionu. Základem je férový a otevřený přístup, který kromě finančních benefitů zaručí i pověstný dobrý pocit. „Toto tvrzení se snažíme neustále převádět do praxe. Mimo naší mimořádné nabídky na dovoz objednaného zboží tak regionálním zákazníkům poskytujeme širokou nabídku náhradních dílů za velmi příznivé ceny a naši odborníci jsou jim k dispozici na telefonu i osobně každý den,“ uzavírá Richard Kšír, majitel společnosti Autodíly SOLEX.

(PR) Autodíly SOLEX

Foto: pixmac.cz