Rainbow page separator

Zákazníci DM drogerie podpořili Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Sobota, 5. Březen 2016

Zákazníci DM drogerie podpořili Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Na konci roku 2015 spustila DM drogerie projekt občanské odpovědnosti, ve kterém měli zákazníci obchodního řetězce možnost darovat bonusové body za své nákupy na pleny pro děti ze sociálně znevýhodněných rodin. Projekt se setkal s nebývalým ohlasem. Mnoho rodičů v celé České republice žijících zejména v azylových domech Charity České republiky nebo v sociálně nevýhodných podmínkách může tak ulevit svému napnutému rozpočtu.

A jak vše funguje?
„Uživatelé našich služeb mají možnost zažádat o zaregistrování poukazů na plenky, a to maximálně čtyři balení na každé dítě do dvou let za měsíc. Dbáme na to, aby plenky byly rodině darovány v případě, že za uspořené peníze budou využité například na uhrazení obědů ve škole pro další děti v rodině nebo na nákupy potravin či školních potřeb,“ sdělila Marie Uttendrofská, DiS., vedoucí Sociálně aktivizační služby (SAS), která spadá pod žďárskou Charitu.

V Oblastní charitě Žďár nad Sázavou vyzvedávají pleny přímo pracovnice Sociálně aktivizačních služeb a uživatelům je předají. Tím se zamezí případnému zneužívání darů DM drogerie ze strany nepoctivých zákazníků.

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi jsou zařízením Oblastní charity Žďár nad Sázavou. Posláním zařízení je pomoc a podpora rodinám s dětmi, jejichž vývoj je ohrožen v důsledku dlouhodobě nepříznivé situace, kterou rodiny nedokáží samy překonat. Žďárská SASka, jak je služba zkráceně nazývána, funguje ve žďárské Charitě od roku 2011. Pracovnice poskytují rodinám péči zdarma.

Autoři tiskové zprávy: pracovníci SAS