Rainbow page separator

Žďár hledá slogan, slibuje si od něj také nové investory

Sobota, 23. Duben 2016

Náměstí Republiky Žďár nad Sázavou

Žďár nad Sázavou / Do 16. května mohou obyvatelé Žďáru hlasovat v anketě o slogan města; buď elektronicky na webu, případně prostřednictvím zpravodaje města. Od sloganu si žďárská radnice mimo jiné slibuje posílení marketingu města, což by podle ní mohlo být současně spojeno i s ekonomickým přínosem. Vybírat je možné ze třech variant. „V průběhu zpracování strategického plánu města bylo navrženo mnoho variant znění sloganu. Z nich řídicí skupina ve spolupráci s pracovními skupinami vybrala tři, a to Žďár nad Sázavou – srdce Vysočiny, Žďár nad Sázavou – hvězda Vysočiny a Jsem Žďár – Jsem domov,“ informoval místostarosta Žďáru nad Sázavou Josef Klement.
„Kvalitní a dobře zvolený slogan a s tím spojená značka Žďáru může v mnoha případech zásadně změnit životní podmínky obyvatel, zajistit příliv nových investorů a podpořit návštěvnost. Silná identita je také zásadní v silné konkurenci ostatních měst a regionů,“ je přesvědčen starosta Žďáru Zdeněk Navrátil.
Návrh sloganu města, který obsahuje slovní spojení „hvězda Vysočiny“, se ale již používá v rámci destinační společnosti Koruna Vysočiny, které je Žďársko členem a kde má přídomek právě „hvězda Vysočiny“. Používané je i slovní spojení „srdce Vysočiny“. To v destinační společnosti Koruna Vysočiny, kde se společně jako turistický region prezentují Bystřicko, Novoměstsko, Žďársko, Velkomeziříčsko, Bítešsko, Tišnovsko a Nedvědicko, od loňského podzimu používá novoměstský region.