Rainbow page separator

Reklama tří měst Žďárska je v Praze k vidění do 28. května

Neděle, 13. Květen 2018

Žďársko / Až do 28. května mohou lidé v pražském metru sledovat 94 ploch s prosvětlenými reklamními grafikami, takzvanými city lighty, které se týkají propagace vysočinských cílů. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč a Žďár nad Sázavou, a navíc také Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za finanční spoluúčasti krajské organizace Vysočina Tourism propagují zajímavosti kraje a lákají k objevení regionu turisty. Z celkem šesti cílů se jich polovina nachází ve žďárském okrese.

„V minulém roce jsme podobnou kampaň cílili na téma baroko, letos jsme se zaměřili na největší atraktivity našich partnerů – měst, která se rozhodla do propagace zapojit,“ sdělil ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák. Pražany i turisty, kteří v květnu navštíví Prahu, tak na Vysočinu láká jak poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, singletracky v novoměstské Vysočina Areně, skalní ferraty ve Víru u Bystřice nad Pernštejnem, ale také centrum Telče, bazilika svatého Prokopa v Třebíči a jihlavský Dům Gustava Mahlera včetně hudebního festivalu Mahler – Jihlava 2018.
Zatímco loni bylo stěžejním tématem reklamní kampaně baroko, letos šest partnerských měst spojuje „čistota“. „Vysočina je jedinečná svou čistotou, která se odráží v přírodě, v autentičnosti a v jižnější a východnější části kraje také v jedinečném folkloru. Proto pracujeme a doslova podtrhujeme přídavné jméno čistý, a to v nejrůznějších významech,“ dodala Monika Brothánková z organizace Vysočina Tourism.