Rainbow page separator

Úřední hodiny se vrátily do normálu, doklady zatím nespěchají

Úterý, 21. Duben 2020

Budova Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou

Žďár nad Sázavou / Do původního stavu byl navrácen rozsah úředních hodin městského úřadu. V pondělí a ve středu mohou lidé svoje záležitosti vyřizovat opět od půl osmé až do sedmnácti hodin. I nadále by však měli klienti na úřad zamířit pouze v případech, kdy to je nezbytně nutné – prioritou je kontakt prostřednictvím e-mailu, telefonu či pošty. „Platí výzva pro občany, aby ve svém zájmu úřad navštěvovali jen v neodkladných záležitostech, pokud je to možné, aby platby řešili bezhotovostně a pokud potřebují konzultaci, aby v ideálním případě využili telefonní spojení,“ vyjádřila se tajemnice žďárského městského úřadu Martina Hostomská.
Při osobní návštěvě úřadu je nutné dodržovat bezpečnou vzdálenost od ostatních lidí, tedy dvoumetrové rozestupy, mít na obličeji roušku, přičemž k dispozici je rovněž dezinfekce za vchodovými dveřmi do budovy i v jednotlivých patrech.
Místní poplatky mohou žďárští obyvatelé bez rizika sankcí uhradit až do 1. července, případně tak učinit převodem z účtu. Lidem s propadlými doklady, jako je třeba občanský nebo řidičský průkaz, podle vládního rozhodnutí taktéž za zpoždění nehrozí žádné sankce.