Rainbow page separator

V knihovně shánějí tipy čtenářů ke zlepšení služeb i prostředí

Pátek, 18. Leden 2019

Knihovna Josefa Matěje Sychry Žďár nad Sázavou

Žďár nad Sázavou / Do konce ledna mohou návštěvníci Knihovny Matěje Josefa Sychry vyplnit anonymní dotazník týkající se jejich spokojenosti s poskytovanými službami.
„Rádi bychom věděli, co u nás čtenáři postrádají, co jim vadí a co se jim naopak líbí. Podle jejich přání se pokusíme vylepšit nabídku a chod knihovny tak, aby byli ještě více spokojeni,“ konstatoval ředitel Knihovny Matěje Josefa Sychry ve Žďáře nad Sázavou Roman Kratochvíl.
Dotazník je možné vyplnit přímo v knihovně, anebo je zájemcům k dispozici prostřednictvím facebookového profilu zařízení.
Kromě otázek týkajících se spokojenosti se službami, přístupem zaměstnanců, půjčovní doby a podobně mohou čtenáři uvést i svoje další přání a nápady, co a jak by se jim v knihovně více zamlouvalo. Týká se to rovněž jejího prostředí obecně, neboť v následujících letech čeká knihovnu, která byla uvedena do provozu v roce 1987, modernizace, kdy tipy veřejnosti budou moci architekti využít při přípravě projektu.