Rainbow page separator

Žďárský úřad reguluje počet klientů u agendy řidičů a vozidel

Čtvrtek, 5. Červenec 2018

Městský úřad Žďár nad Sázavou

Žďár nad Sázavou / Od začátku července začalo platit omezení v denním počtu obsloužených klientů v odboru dopravy, konkrétně v agendě řidičů a vozidel. V polovině loňského roku totiž došlo ke zrušení místní příslušnosti v agendě registru vozidel, takže lidé si mohou vyřizovat například přepisy aut kdekoliv. Nyní k tomu nově přibylo i zrušení příslušnosti podle trvalého bydliště v registru řidičů. Klientů vyřizujících si své záležitosti ve Žďáře, protože tam například dojíždějí za prací, v průběhu posledního roku výrazně přibylo. A také se značně prodloužila běžná čekací doba. „Díky rušení místní příslušnosti, které je bezesporu proklientské, si začínají klienti vybírat úřady, které jsou více dostupné, otevřené a žádosti zvládají vyřídit rychle. Hlavně z tohoto důvodu jsme za poslední rok zaregistrovali dvacetiprocentní nárůst nově příchozích klientů,“ potvrdil tajemník žďárského městského úřadu Jan Havlík.
Vyvolávací systém je z tohoto důvodu nově nastavený tak, aby byla zajištěna přiměřená čekací doba a klient byl obsloužen do konce pracovní doby. Lidem, kteří přijdou po překročení denní kapacity, už automat u vstupu pořadové číslo nepřidělí, neboť by čekali zbytečně. Mohou se objednat, přijít následující den, anebo využít služby úřadu jiného města s rozšířenou působností. Opatření se netýká klientů předem objednaných přes internet, kteří jsou i nadále obslouženi vždy a přednostně na základě sjednaného času.