Rainbow page separator

Ve Žďáře chystají zavést službu Lepší místo

Čtvrtek, 21. Květen 2015

Budova Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou

Žďár nad Sázavou / Do konce června by měla být na webu žďárské radnice k dispozici služba Lepší místo. Díky ní mohou obyvatelé úřad informovat o konkrétních problémech, s nimiž se ve městě setkali, ale také kontrolovat, zda, kdo a jak jejich podnět řeší.

Cílem služby je zlepšení komunikace obyvatel Žďáru s úředníky a zároveň má posloužit jako doplnění internetové dotazovny, kam sice lidé mohou poslat svůj podnět, ale není tam už možné například vkládat fotografie místa, kde se s nějakým konkrétním problémem setkali. „Aplikace Lepší místo toto umožňuje,“ uvedl starosta Žďáru nad Sázavou Zdeněk Navrátil s tím, že se může jednat třeba o rozbitý chodník, zanedbané místo ve městě, nalomený strom či poškozenou prolézačku na dětském hřišti.

Zaslaný tip následně převezme zodpovědný úředník, potvrdí převzetí a na internetu se zapojí do komunikace, jak a kdy se bude nedostatek řešit – dokud není nahlášený problém vyřízený, tip je na webové stránce označený červeně. „Chtěli bychom se rovněž s provozovatelem aplikace domluvit, zda by ji bylo možné uzpůsobit pro potřeby městské policie při vedení přestupků. Strážníkům by to mohlo zjednodušit postup jejich zaznamenávání,“ dodal starosta.